هيچ تيمي مثل تراكتورسازي هوادار بامعرفت ندارد

هيچ تيمي مثل تراكتورسازي هوادار بامعرفت ندارد

امير قلعه‌نويي هنوز در شوك استقبال هواداران تيم تراكتورسازي تبريز قرار دارد و خوب مي‌داند كه چه كار سختي را در پيش خواهد داشت. مسوولان تيم و هواداران حداقل خواسته‌شان آسيايي شدن تيم‌شان است كه بايد منتظر بود و ديد آيا قلعه‌نويي مي‌تواند به‌عنوان اولين مربي آنها را به خواسته‌شان برساند البته او طوري صحبت مي‌كند كه فردا مجبور به پاسخگويي نباشد. قلعه‌نويي در مورد ديدگاهش از تراكتورسازي مي‌گويد: «نگاه من به تيم تراكتورسازي تبريز نگاه ورزشي است و بنده به‌عنوان فردي كه بيش از 20 جام در عرصه فوتبال به دست آورده‌ام مي‌گويم تيم تراكتورسازي تبريز تيمي مردمي است. اگر نگاه ورزشي به تيم تراكتورسازي تبريز مي‌كرديم اين تيم آسيايي مي‌شد. در دنيا هيچ تيمي همانند تيم تراكتورسازي هوادار بامعرفت ندارد. با صداقت بايد كار كرد، مردم از ما خيلي جلوتر هستند و اگر با صداقت پيش برويم مردم پاسخ صداقت‌مان را به خوبي مي‌دهند.»
او نمي‌خواهد هيچ قولي بدهد به همين دليل براي رسيدن به اهدافش در تراكتورسازي آنها را تقسيم‌بندي مي‌كند: «امروز بايد اهدافمان در تيم تراكتورسازي را فازبندي كنيم و براساس اهداف، زيرساخت‌ها را درست كنيم. بايد از وارد كردن فشارهاي اضافي به تيم خودداري كنيم. با تمام وجود تلاشي در شان مردم آذربايجان انجام خواهيم داد.» اما اين اهداف كدام‌ها هستند؟ قلعه‌نويي مي‌گويد: «امروز بايد به دنبال كيفيت در تيم تراكتورسازي تبريز برويم، اهداف فني براي تراكتورسازي داريم و مسووليت امروز بسيار سخت‌تر است. با عشق و علاقه فراوان به مردم آذربايجان‌شرقي به تيم تراكتورسازي تبريز آمده‌ام. سرمايه اصلي اين تيم مردم آگاه، هوشيار و فهيم آذربايجان‌شرقي است. ضمن اينكه آماده مشاوره با صاحبنظران هستم. در چند روز حضورم در تبريز مردم اين شهر مرا شرمنده كرده‌اند و با تمام توان در خدمت تيم تراكتورسازي خواهم بود.»
ظاهراً او تصميم دارد نگاه خاصي به تيم‌هاي پايه داشته باشد: «من منكر جذب استعدادهاي فوتبال آذربايجان‌شرقي نيستم و در صورت مشاهده بازيكني از رده‌هاي پايه كه بتواند در تيم بزرگسالان پيشرفت كند، حتماً آن بازيكن را به تمرين‌هاي تيم بزرگسالان دعوت خواهم كرد.»

فيلم استقبال هواداران تراختور سازي  از سرمربي جديد


(امير قلعه نوعي )

براي دانلود روي عكس كليك كنيد

 



  • [ ]

زبان سند هويت هر ملتي است